maandag 27 oktober 2014

Ziek zijn is nooit leuk!

Poeh. En toen was ik opeens bijna anderhalve week ziek! Dat leek ook wel anderhalve eeuw geleden, zo lang ziek zijn. Kan het me eigenlijk niet eens heugen! En daarnaast ook niet permitteren, ziek zijn met een klein kind. 
Wat begon als onschuldige keelpijn werd langzaam een heftige buikgriep en ging over in een middenoorontsteking. Dat laatste kon ik me helaas nog wel goed herinneren van vroeger, die helse pijnen die daarbij kwamen kijken. 
Maar man, wat kan het leven saai zijn als je ziek bent. Je beweegt van bed naar bank, en weer terug. Omdat ik dat ook echt niet lang volhoud, ben ik soms toch even de deur uitgegaan, even een frisse neus halen. Meestal had ik alleen bij de drempel van de deur alweer spijt. En met als gevolg dat ik me daarna nog beroerder voelde. 

Maar, na een week van antibiotica, paracetamol en vooral veel neusspray kan ik eindelijk sinds dit weekend zeggen dat ik me weer wat beter voel! Ik hoor nog steeds niks aan één kant en de neusspray is nog steeds mijn beste vriend, maar ik ben allang blij dat ik weer in het land der levenden ben! 

Hieronder wat foto's van gister, geschoten op de Posbank. Gewoon, ondat het zo'n fijne dag en fijne wandeling was! 




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten