dinsdag 7 oktober 2014

It's my party...


En weer een jaartje ouder. Weer wat grijze haren erbij en misschien wat levenservaring. Een paar extra rimpels en kleine letters lijken ook steeds kleiner te worden. Van mij hoeft het niet hoor, dat ouder worden. Ik was net zo lief 18 gebleven, maar helaas, dat pilletje is nog niet uitgevonden. 

In het kader van 'ouder worden is niet leuk' heb ik dit jaar besloten mijn verjaardag niet te vieren. Ik was alleen even vergeten dat ik een peuter in huis heb. Eentje die verjaardag vieren als een feestje ziet. Die vraagt waar alle cadeaus en visites nu blijven. Die veel taart en slingers verwacht. En mij het liefst een grote vrachtauto en een 'racevliegtuig' cadeau had gegeven. 

Dus misschien volgend jaar het huis toch maar weer vol met slingers en ballonnen, taartjes in overvloed en de hele dag visite over de vloer? En niet vergeten de grote cadeaus natuurlijk! Iets met veel wielen, het liefst op batterijen, daar wordt mama heel blij van! 





3 opmerkingen:

  1. Ik zeg: dat kan alsnog! Tussen. De bakker/AH en Hema heb je een feestje zo bij elkaar gesprokkeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En fijne dag meis! (Dat paste er niet meer bij net) :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat klopt, alleen hoeft het van mezelf niet zo nodig!😊😘

      Verwijderen