vrijdag 16 januari 2015

Weekje, wat een weekje

Half januari alweer. 
Nog steeds geen winter, eerder herfst. Weet niet wat ik beter vind. Alle twee niet denk ik.
Half januari.
Vorige week zat ik nog op de herindicatiegesprekken in de Bilt, deze week zat ik op het gemeentehuis in Groesbeek. Tussen twee beeldschermen en stapels dossiers! 
Altijd weer even wennen zo'n nieuwe plek, blijf me dan toch een beetje onbeholpen voelen. Al kan ik wel zeggen dat ik elke werkdag naar het buitenland moet voor mijn werk, ik wist niet wat ik zag de eerste dag, dat bordje 'Duitsland'!

Half januari.
Een bezoekje aan de HoRecaVa rijker. Samen met Dirk een kijkje genomen op deze beurs, Dirk had de hoop daar een boel informatie te vergaren. Praktijk was dat we ons even in Azie waanden; vooral geen oogcontact maken en naar de grond blijven kijken, want voor je het weet zit je een verhaal aan te horen over gootsteen-afval- vermalers! 

Half januari.
De eerste borrel bij Brownies & Downies is een feit! En dan eentje met alle franchisers. Leuk om te zien wie er nog meer zo'n zaak heeft en nog zo onwerkelijk dat Dirk over een kleine twee maanden ook trotse eigenaar is! 

Half januari.
Alweer zoveel gebeurd. Kom nu maar door met die lente! 













3 opmerkingen:

  1. Drukke spannende tijden zo te lezen.
    Op naar een hopelijk iets rustigere tweede helft van januari. Al geven die stoeltjes die te wachten staan op een likje verf weinig hoop, denk ik?
    Succes iig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha! Gelukkig ben ik in februari druk aan het werk en is Dirk de hele maand 'vrij', dus ik denk dat ik weet wat hij moet gaan doen... ;-) Xx

      Verwijderen
  2. Wat fijn, een nieuwe baan. Hopelijk voelt het allemaal goed en is het iets bljivends :) en mooie coupe heeft Jip!

    BeantwoordenVerwijderen