woensdag 10 september 2014

Kringloop!

Het was alweer even geleden: De Kringloop! Een lief vriendinnetje had mij gevraagd voor vandaag maar kon uiteindelijk zelf helaas niet, dus wat doe je dan? Nou, dan ga je gewoon alleen! Hier in de buurt (Rhenen, Veenendaal, Wageningen) zijn de kringlopen niet zo bijzonder, maar Tiel is natuurlijk ook vlakbij en daar kan ik altijd wel weer wat scoren! Wat vriendlief overigens niet altijd even leuk vindt😊

Meestal doe ik twee of drie rondjes: De eerste keer om in mij op te nemen wat er allemaal staat en de speciale vondsten alvast in mijn mandje te gooien...De tweede ronde om eens overal goed tussen te neuzen en de derde ronde om zeker te weten dat ik niks vergeet! 
En dan nog kan ik twijfelen of ik niet nog een rondje zal doen!

Vandaag heb ik dan eindelijk een schooltafeltje gevonden wat ik al een tijdje zocht, het stoeltje was zo eenzaam hier in huis.
Verder heb ik vandaag vooral potten gevonden, die ik overigens tactisch weggezet heb in huis, zodat ik ze langzaam, één voor één kan introduceren. 
Heb nog wel bij een paar dingen flink staan twijfelen, dus een goede reden om heel gauw weer terug te gaan!😉


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik hou van kringlopen al vind ik eigenlijk nooit iets wat ii echt nodig heb. Haha. Maar van de week veel verkleedspullen gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop dus ook veel te veel onzin hoor! Dirk zit mu nog maar het tafeltje te staren, waar ik dat nu weer neer wil gaan zetten whahaha!
      Maar verkleedspullen, das ook wel een goeie vondst!

      Verwijderen
  2. Leuk Danielle! En wat een super lief tafeltje! Zo'n kleintje zoek ik eigenlijk nog.naar Tiel dus! ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen