dinsdag 27 mei 2014

Kringloopgeluk.... Of stress?

Jaja, nadat hij al enkele weken (lees: maanden) in huis staat, moet ik er toch een keer aan geloven: het verven van mijn kringloopstoeltje. Vriendlief neemt me inmiddels allang niet meer serieus en gaat ervan uit dat die stoel de eerstkomende 10 jaar in de oorspronkelijke staat blijft, tot hij weer de deur uitgaat. 
Heeft hij even pech! 
Maar dan de grote vraag... Welke kleur wordt hij? Na uren (lees: weken) te hebben nagedacht besluit ik gewoon naar de Gamma te rijden en daar een keuze te maken, kan nooit moeilijk zijn. Dacht ik. 
Enkele uren later is de kleur gekozen: roze it is! Maar dan wel heel lichtroze, bijna wit, ik woon immers in een mannenhuis he? 
Een dag later begon het toch wel te kriebelen met dat potje verf in huis en ben ik zowaar begonnen! Inmiddels zijn we een week verder, zitten er vele uren spierpijn op (ik moet nog op zoek naar de geschikte verfhouding) en is de helft van mijn haar ook lichtroze, maar het eindresultaat mag er wezen! 
Op naar de volgende stoel! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten